crazyzolo

Alla inlägg under april 2011

Av Caroline - 30 april 2011 22:37

Bu bloggen :3

Idag gjorde jag en gigantisk fail, hjälp vad kul det var! OwO Kommer säkert ligga ute på ytb sen och facebook för den delen, håll ut ;) Grabbarna som filmade ska bara sova först :D
Men vad hände då?

Jo, det var så att jag fotade när dom tände på raketer m.m Vi var ute på en åker, och mitt i åkern var det som ett dike, men det såg torrt och bra ut, plus att det låg i samma höjd som resten utav åkern, alltså ingen nedjupning alls nästan. Jag fotade och messade Simon samtidigt, men ville ha bättre vinkel så jag går glatt ut i diket. Swoop! Så är jag fast i leran! :D Haha, var nedsjunken till midjan, precis fuckin' mitt ut i skiten också. Jag fick självklart panik, sjönk bara mer och mer. Efter ungefär tio sekunder kommer Danne, börjar skratta. Den tiden var som en helt evighet! Massor utav folk står där, men ingen vågar hjälpa mit upp, ingen vill förstöra sin märkes hood eller sina nya skor. Men tillslut drar Korten upp mig, han hade redan gått ner sig liiite när jag inte var där. Så sen får jag gå ända hem, helt lerig och gissa om alla Korten o jag möter skrattar eller? Som faaan. Men vi gjorde något kul utav det och poserade på varje bild som togs, jätte fina. Korten hade bara få lerstänk över sig, jag var helt totalt ner lerad ^-^ Det var dom märkesjeansena, nitskärpet, skinnjackan, nit armbandet, conversena, kedjorna, tröjan och kameran. Underbart! Det var bara att duscha, byta kläder och gå tillbaks, fast jag är fortfarande en aning lerig ^^" Efter det hade vi en jäkla massa kul, fick en smällare på ryggen och en nån dec. ifrån mig men det var skit kul. Killarna sprängde en Axe burk i en eld dom gjort up :'3 Jag luktade rökig Axe efter det, råkade stå just där röken kom ^-^


  Här kommer en fin bild som fotads idag <3

Av Caroline - 30 april 2011 15:58

Nu kommer äntligen en lista med den musik jag lyssnar på, check it out! :D

Jag kommer inte skriva alla låtar om det är band jag lyssnar spec. på.


- Broder Daniel

- Mayday Parade

- SlipKnot

- Papa Roach

- Black Veil Brides

- Jimmy Eat World

- KSMB

- Stockholms negrer

- I Hate Myself (Käääärlek <3)

- Punk Goes Pop skivor

- Melissa Horn - Lät du henne komma närmre och Som jag hade dig förut

- Lars Winnerbäck

- Maskinen - Segertåget

- Deppiga låtar med Eminem :P Gamla Eminem ;3


Med fler xD

Av Caroline - 30 april 2011 15:47

Tjena tjena alla trogna bloggläsare, typ inga just nu :P

Under tiden som har gått sen jag skrev sist har jag:

- Vart med Amanda o Limpan o fotat :D

- Hem och hämtat pengar

- Dragit till Hillerian! (y) Heja mig :P


Vi har haft skit kul och jag fick riktigt snygga bilder, och då menar jag verkligen det! Dom är bara för gulliga, bästa kompisar man kan ha, tveklöst <3 Nu blir det att sitta hemma och glo en stund innan man sminkar sig och går till majkasen :3 Och med sminka mig menar jag inte foundation och sån skit, då menar jag:

- Eyeliner

- Silvrig o Lila/rosa ögonskugga

- mascara


Haha era små fjortisar, där ser ni, det finns bloggare som är s.k "emos" också <3


Bilder kommer så fort jag hämtat kameran <3 Men här får ni ändå en liten bild på mig ^-^


  Yepp, såhär ser jag alltså ut. :3 Andra sidan utav håret är kort, kort. Typ snaggat ^-^


Av Caroline - 30 april 2011 11:12

Bu! Man kan ju undra vem fan jag är. Så här kommer en beskrivning då...


Jag är den halvtråkiga basisten utan band. Det är som... En journalist utan tidning, en gitarr utan strängar.

Jag är faktiskt bara tolv, men fyller tretton i höst. xD

Jag lyssnar på det som nästan ingen annan i min klass lyssnar på, musik alltså, jag är en aning annorlunda, men jag är som alla andra.

We all wan't to be different, wich makes us all the same.

Ja, jag vill verkligen vara annorlunda. Verkligen. Skriva annorlunda musik, göra något fuckin' nytt som vuxna får problem med, som ungdomar älskar och sedan tar med sig ända tills de sitter på ålderdomshem.

Det är min skräck, att hamna på ålderdomshem. Låter det konstigt? Så är det i alla fall. Vad har du kvar då liksom? Minnen bara, svaghet. Nej, jag vill inte sluta så. Men det är shiet the same, det kommer väll sen :3

Jag spelar på en skit sexig Cort Warrior Souls, bas alltså. Den är bäst, sötast, sexigast.

Oj förresten, jag är bi. Bisexuell. ^-^ Det är när man gillar både tjejer och killar.

Jag älskar personen för personen liksom, inte könet. :3

Står du inte ut med detta kan du dra med svansen emellan dina små ludna ben.

Yes. Kanske är jag hård? Men jag vill få folk att förstå ju. Men ja...


Bloggen är nystartat och jag kommer skriva om... Ja, det jag känner för. Kommer att komma upp mycket bilder eftersom att jag fotar sjukt mycket också <3


  You wished you could fly, and you did   Basen och jag. Såhär miffad ser jag inte ut vanligtvis, plus att jag klippt mig.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


We only exist in this song.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Ingår du i en religion, vilken?
 Ja, kristendomen.
 Ja, judendomen.
 Ja, satanismen.
 Ja, buddhismen (stavas).
 Ja, annat.
 Nej.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lämna tassavtryck i Göstboken

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards