crazyzolo

Alla inlägg under maj 2011

Av Caroline - 26 maj 2011 16:16

"Will you stay awake for me?

Cuz I don't wanna miss a thing,

cuz I don't wanna miss anything.


I'll share the air I breath,

I'll give you my heart on a string."


- Secondhand Serenade m. Awake


Sjukt fin låt det där <3


I alla fall, vad har hänt idag? Jo, något skit kul! :D Fått låna en box med 4 ebba grön skivor och en dvd med dom! Tehe, ja... :'3

Har även fått höra två gånger på kort tid nu att jag är "välldans speciell", det värmer skit mycket och får mig att vilja fortsätta med allt jag gör, fortsätta vara så speciell ;3

Vem vill vara som alla andra egentligen?


Har även börjat jobba på en ny headder till bloggen :3

Nice, nice ^-^ 


Men nu ska här dras och köpa jeans och skivor (Mimikry, Secondhand Serenade) <3



Av Caroline - 24 maj 2011 09:35

Morgonen började så fint med ett missat samtal och typ tusen sms, älskar när'e är så :3

Men jag är sjuk, och det är så jäkla dåligt x__x Mår verkligen skit ju :c

Jag vill spela bas, jag vill så jävla gärna gå till skolan och vara med på musiken, vill kunna åka och kolla på moppe, jag vill så mycket! :c </3

Jag får nöja mig med att lyssna på musik och kolla på bilder på moppar o.o" Underbart :c

Några bilder har jag inte än men det kommer väll så fort som möjligt ;3


Kram, C

Av Caroline - 23 maj 2011 12:04

Till alla på s.s (jag jag nördar det o.o), söker design till mitt stall Zolo :) Kan ge ca. 1'5OOsp och några Littlebridge kaniner ;) Kan även tänka mig att göra stallplan och byta mot design, kolla fg för exempel ;3

 

/ Kram, Zolo <3

Av Caroline - 23 maj 2011 11:59

Hittade en rolig bild här på datorn, kolla in och kopiera om du vill :3

Gjorde den någon gång när jag hade tråkigt antar jag ^-^

   Kallar den för Colour Massacre xD Länka gärna till bloggen om du lägger upp den någonstans :)

Av Caroline - 23 maj 2011 11:38

Hej bloggläsare! :3

Var verkligen skit kul att komma tillbaks när man ser att en massa har gillat bloggen  på facebook, det känns verkligen skit bra! :D Vad glad jag blir, självklart vill man fortsätta blogga nu <3

Men nu vill jag bara fråga, hur hittade du bloggen? Och vad gillar du med den? :)

 

Kan ju bara säga att min civilstatus är ändrad, till kär :D <3 Det är faktiskt en kille, världens finaste dessutom :'3 <3

Hoppas bara att det går bra nu, för kärlek är så sjukt tufft :c

Men nu ska vi inte vara depp heller, happy faces! :D <3


Känner för att göra något för er bloggläsare, då jag har it så är min ända idé att ge ut bilder, gratis :3 Tillstånd alltså, lägger bara upp dom här så får ni ta. ;) Dock får inte bilderna användas på Stallet.se! Get it?

 

Nu ska jag ta o spela lite bas eller något, har lärt mig att spela Dance, Dance utav Fall Out Boy ^-^ <3

 

Här kommer en bra låt också, ska börja med det med ;)

 

Lyssna nu på denna fina låt och ha en bra dag! :D <3

 

Av Caroline - 22 maj 2011 14:22

Tänkte ladda upp bilder som jag fotat idag :3

          Tycks? :3 Kommentera gärna ^-^

Av Caroline - 21 maj 2011 12:51

Så duktig som jag är tänkaer jag börja skriva på en novell, har ingen handling direkt utan bara skriver. Självklart är det BxB :3



Samuel känner det sista slaget, och det träffar honom hårt i magen. Men han orkar inte bry sig, varför skulle han bry sig? Det har hänt så sjukt många gånger ändå, som om det skulle ta bort smärtan. "Bög jävel." fnyser en utav killarna. En tjej ser lidande på honom, hon var inte med på det här, hon ville inte. Men hon slog ändå, han hoppas starkt att hon alltid kommer få lida med minnet utav att hon slog en som redan låg, bitch.

Han vet att han inte bör resa sig upp, inte än, men han vill så gärna kämpa emot, visa att han inte tänker ligga där tills deras ryggtavlor försvunnit i vimlet utav folk.

Med skadad kropp som ömmar lite överallt försöker han att tvinga sig upp, och det är bara ren viljestryka, men han lyckas. Ett flin breder ut sig på hans läppar och han rättar till läderhanskarna som han har på sig, de där med nitar och avklippta fingrar som han nästan alltid har.

Men sen ramlar han ihop igen och leendet dör bort, varför kämpar han ens?


Mer skulle ha kommit, om inte morsan blev så arg.


Av Caroline - 21 maj 2011 11:01

Hrm, kollar just nu på bloggar i rampljuset osv, men vad handlar de flesta utav dom egentligen? Varför bloggar vi?

Jag bloggar för att mina foton och min musik ska börja synas hos det svenskafolket, för det är vad jag vill satsa på.

Nu får ni chansen att följa basistens gång till berömdhet, eller olycka, för vem vet egentligen? Kanske kommer du att kunna säga att du vet exakt vem det där, att du läste hennes blogg?

Hoppas verkligen det, för jag vill bli något så sjukt stort, jag har ingen lust att leva bara för att hamna på Ica i kassan eller att jobba på en bank, visst det är viktiga jobb men aldrig något som jag skulle kunna finna mig i. Jag är helt enkelt för vild och musikgalen.

Men nu då, alla Gävle bor. Ni bara måste kommentera bloggen, någon utav er läsare måste ha ett band som  jag kan spela i?

Just nu håller jag på att peta på en egen stil, det ska bli riktigt kul att få fram ett bra resultat. Jag leker mycket med slides, "drillar", kvintar och hur jag slår på strängarna, hur jag trycker, allt.

För vill man lyckas måste man vara unik, eller hur?

Men ni kanske tror att jag är en vanlig 12 årig tjej som bara drömmer, en fas liksom. Men dom som  är kända på riktigt, har dom också bara en fas då? 

Många säger att jag kommer att förändras, det här är inte jag. Men jag är så sjukt trygg i dem här personen och tror att jag kommer vara såhär bra länge (:


Men nu då, jag har kommit in till Stigslunds skolan :D Ska gå musikprofilering där och är så sjukt nöjd med mitt val. Det känns rätt.

Dock har vi inte fått klasslistan eller så, inte ens fått kolla där och det känns lite nervöst o.o Men platsen är iaf. beviljad.


Nu kommer det lite bilder då :D



Väldens sötaste människa, det är en tjej

  Inspiration till texten utav The Fiction We Live, världens finaste låt   En aning gayig bild på mig :D Jag älskar att se ut som en kille ju ^-^   En utav favorit bilderna på Zolo & Kissinger :3

 


Nej nu ska jag dra o spela bas, nu blir det till att lära sig Go My Own Way utav Broder Daniel :3 Den är så skön *-* 


Presentation


We only exist in this song.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Ingår du i en religion, vilken?
 Ja, kristendomen.
 Ja, judendomen.
 Ja, satanismen.
 Ja, buddhismen (stavas).
 Ja, annat.
 Nej.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lämna tassavtryck i Göstboken

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards