crazyzolo

Direktlänk till inlägg 12 oktober 2011

Kär i två?

Av Caroline - 12 oktober 2011 21:56

Kan man vara kär i två personer?


Det här suger. Känslor suger. Ibland önskar att jag inte hade någon "kärleks" känsla, någon kan få den av mig  





 


Well, jag ska inte klaga. Vet ett par stycken som aldrig ens haft ett förhållande. Men vissa bara lyckas inom den fronten på något mirakulöst vis trots att dom ser mycket mindre bra ut, är halvt snälla osv. Jag fattar det inte, tydligen är det inte bra att bitas om man ska ha flick eller pojkvän! D:


Och jag är ledsen att jag knappt inte bloggar just nu, men jag håller på med en bild på Sam, en kille jag halvt känner via EC (emocore), snäll, rolig osv faktiskt. Men dom flesta är rädda för honom, jag fattar inte. Utsidan spelar ju ingen roll heller om han nu verkligen vore läskig. Men han är snäll och inte ett dugg läskig. Mina mainstreem kompisar fattar inte sånt, inte Mrs. B heller för den delen men vi har aldrig haft samma smak vad gäller sådant. 

Och jag taggar redan till ISP konserten, idag kommenterade Marcus också *stolt* 

Man blir lite tårögd faktiskt. Ganska mycket owo

Ska bli ännu roligare att se dom live sen, otrligt att jag tyckte om dom så mycket innan jag visste att dom var kompis med Jocke, sen så klickar man in på hans fb och vips så står Maxe och Marcus där i kostymer och sura miner! :D

Nej inte direkt sura som i nästan arg men ja, ni skulle bara se bilden owô Största fan bild på Maxe, lätt.

Men ingen utav er bryr väll sig om dom, trots att jag kan babbla på om dom i år och dar (y)


Vad händer? Precis inget. Jag fyllde år, inget. Sen har inget hänt. Skriver på en novell bara men hur intressant är det? Ja, jag har verkligen ingen insperation till att blogga just nu, har inte haft det på ett tag. Skolan går inte att blogga om, nästan alla läser ju bloggen på bla. franska lektionerna så nej tack. Det är inte speciellt kul faktiskt... inte alls.

Bör jag rent av ta en paus?

Nej det förstås... Jag har för mycket skriv i fingarna för det. Vi får helt enkelt se hur det går.



 

En ofullständig och ganska misslyckad bild på Sam. Lägg märke till copyright märket, peta inte alltså!


  K A K A   

 
 
frida

frida

13 oktober 2011 21:20

Ey, I changed my oppinion and you know that! >:C
Han är inte läskig, han är SNYGG och säkert jättesnäll :3

http://emanuelrawr.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 9 januari 2012 17:06

Startar en ny blogg nurå... But damn you have to find it all by yourself! c';   P Ö S S < 3 ...

Av Caroline - 18 november 2011 17:18

Pga. klasskamrater utan humor och med alltför stor seriositet slutar jag nu att blogga. Dock kommer en ny blogg komma upp för mina närmaste kompisar men jag slutar blogga här helt enkelt. Life sucks,det är bara så de är.   Och jag är mycket medve...

Av Caroline - 17 november 2011 20:48


Mitt liv är ett perfekt kaos, ett vimmel av panik, ångest, tonårsproblem, drömmar, uppfyllelse, saknad. Eller inte... Mitt kaos är fult under ytan där finns även, depression, piller, uppväxt, ångest, konflikten med kniveggen, saknaden utav bekräfte...

Av Caroline - 15 november 2011 18:34


"Minns du vår blodsed, våran lag Vårt dumma korståg mot en lika korkad stad Jag minns allt, som naglarna mot glas Men du bara skrattar åt mig, förminskar allt till ett skämt Men jag ser på din ängsliga hållning, din jagande blick att de känns Att det...

Av Caroline - 9 november 2011 19:26

Det här är f*n det sjukaste jag någonsin sett! Åh fy tusan... Vad Moderaterna har röstat: 1904-1918 Nej till allmän rösträtt.1916 Nej till allmän olycksförsäkring i arbetet.1919 Nej till 8 timmars arbetsdag1921 Nej till avskaffandet av dödsstraff i S...

Presentation


We only exist in this song.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Ingår du i en religion, vilken?
 Ja, kristendomen.
 Ja, judendomen.
 Ja, satanismen.
 Ja, buddhismen (stavas).
 Ja, annat.
 Nej.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lämna tassavtryck i Göstboken

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards