crazyzolo

Direktlänk till inlägg 17 november 2011

I detta perfekta kaos

Av Caroline - 17 november 2011 20:48

Mitt liv är ett perfekt kaos, ett vimmel av panik, ångest, tonårsproblem, drömmar, uppfyllelse, saknad.

Eller inte... Mitt kaos är fult under ytan där finns även, depression, piller, uppväxt, ångest, konflikten med kniveggen, saknaden utav bekräftelse.


Jag undrar, ni som I R L inte känner mig och läser bloggen, vad tycker ni om mig? Vad tror ni? Vissa stunder är jag en förbannad bomb, andra ett trött litet lamm med huvudet fyllt utav moln... Aldrig detsamma, livet är nytt på sitt fina och fruktansvärda vis.


Vad har hänt sen sist? Inget som rör min sexualitet, ledsen, men en massa annat. Jag var bla. på konserten Refuse & act med Ink Stained Promises, Who torched Cinderella m.fl Alla band förutom det nästsista var superbra, sen var det nästsista också så dåligt att man höll på att dö av skratt. Inte för att utseende ska spela stor roll, men dom såg seriöst ut som rapare....


Tehe, jag har en snäll (måste censurera pga. dessa små tonåringarna i skolan) kompis som ofta länkar min blogg så här kommer hennes:

http://ullalindberghh.bloggplatsen.se


Hon bloggar för det mesta om vardag och allmäna tonårsproblem. c:


Så ofta hör jag att, "tonåren är den absolut värsta åldern i livet, fy!". Men jag älskar den! Jag älskar att leva! Samtidigt som jag mest bara dör... Jag vet inte varför. Och vad jag än skriver blir det som en låttext, en sorgsen och konfliktfylld text. Wow...


Jag gick OFT här känner jag, det var vad som hade hänt... Wow, det är otroligt att man kan tänka ut så bra saker sen bara glömmer man skiten! o:

Men det händer självklart en massa med bandet och nu har vi en till gitarrist på G till Beyond Wonderland, vilket är super kul! :D

Sen så har jag frågar basisten i Ink Stained om han kan bli min privatlärare vilket han sa kanske till c:

Det är hur kul som helst samtidigt som det är nervöst, även lite ångestfyllt. Det finns alltid ett tänk om för mig. Tänk om han säger nej, tänk om han tycker att jag suger, tänk om en himla massa!


Usch, nu ska jag sluta deppa och läsa ett brev ifrån min farsa... Wish me luck, please...



Asking Alexandria är borta på spotify btw... KILL SPOTIFY! D':<

 


K A K A


 
 
Bella

Bella

17 november 2011 21:37

JAG TYCKER DU VERKAR SOM EN POETISK UNDERBAR MÄNNISKA!
dET FINNS MUCKET ATT SÄGA MEN DET FINNS FÖR LITE ORD!
WILL EVER LOVE YOUR BLOGG!

BELLA

http://Forever.webblogg.se

Caroline

18 november 2011 17:17

Tehe, synd att jag ska sluta blogga nu då... :D
Men tack -^^-

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 9 januari 2012 17:06

Startar en ny blogg nurå... But damn you have to find it all by yourself! c';   P Ö S S < 3 ...

Av Caroline - 18 november 2011 17:18

Pga. klasskamrater utan humor och med alltför stor seriositet slutar jag nu att blogga. Dock kommer en ny blogg komma upp för mina närmaste kompisar men jag slutar blogga här helt enkelt. Life sucks,det är bara så de är.   Och jag är mycket medve...

Av Caroline - 15 november 2011 18:34


"Minns du vår blodsed, våran lag Vårt dumma korståg mot en lika korkad stad Jag minns allt, som naglarna mot glas Men du bara skrattar åt mig, förminskar allt till ett skämt Men jag ser på din ängsliga hållning, din jagande blick att de känns Att det...

Av Caroline - 9 november 2011 19:26

Det här är f*n det sjukaste jag någonsin sett! Åh fy tusan... Vad Moderaterna har röstat: 1904-1918 Nej till allmän rösträtt.1916 Nej till allmän olycksförsäkring i arbetet.1919 Nej till 8 timmars arbetsdag1921 Nej till avskaffandet av dödsstraff i S...

Av Caroline - 8 november 2011 16:37


Jaow, det är dags att skriva om dåliga saker igen. Dags för folk att få en chans att uppmärksamma.   Mycket väl medveten om att detta kommer läsas utav klasskompisar skriver jag ändå, jag vill speciellt att ni läser vidare.   Duschen och gymp...

Presentation


We only exist in this song.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Ingår du i en religion, vilken?
 Ja, kristendomen.
 Ja, judendomen.
 Ja, satanismen.
 Ja, buddhismen (stavas).
 Ja, annat.
 Nej.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lämna tassavtryck i Göstboken

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards