crazyzolo

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2011

Rubrik saknas

Av Caroline - 29 oktober 2011 17:45

Well, jag läste igenom bloggen och insåg att jag skrev mer djupa och intressanta saker förut, saker som jag engagerade mig i och hade tankar runtom liksom.

Då följde även fler bloggen och brydde sig, plus att jag var mer nöjd med bloggen då så jag tror att jag kör igång med det igen och tänker babbla om fördomar.


Japp, i dagens samhälle händer det ofta att folk har hemska, förutfattade meningar om saker och ting. Som till exempel sexuella läggningar, och det är en emot bisexualitet som jag stör mig en aning på, nämligen den att bara för att man är bi så blir man kär i nästan vem som helst, that sucks! Ja visst, jag kan erkänna att jag kan ha ganska enkelt att bli förälskad i folk men det är inte så att jag blir kär i cirka fem tjejer och sex killar i min klass bara för att, nej absolut inte. Jag tycker inte om att vara kär/förälskad i två personer samtidigt, jag tror inte en på det. Om man nu vore så förbannat kär i den första, varför skulle man då bli kär i den andra också? Nej det käns inte speciellt rimligt men det kanske händer, visst.

Ja som ni hört trodde ju nästan alla tjejer i klassen att jag var kär i dom, i efterhand är det bara jävligt kul! xD


Ja nu fick jag IT som vanligt o.o


 


  K A K A   

 
 
Tuula

Tuula

30 oktober 2011 20:50

Jag hatar att folk alltid ska placeras i fack!
Man är ju inte tillsammans med en läggning, eller hur?

Jag kan säga att jag är bisexuell, men det är inte könet jag blir kär i, utan i människan..

Bra blogg du har! Kika gärna in min & kommentera :)

http://carismatic.bloggplatsen.se

Caroline

30 oktober 2011 20:57

Nej det blir man absolut inte tror jag, dock så tänder man ju även på olika "saker", kön m.m (:

Nej människan spelar i sig hemskt stor roll tycker jag, men som sagt så handlar det ju även (i min åsikt) om att "tända" på olika saker. ^^

Det finns en speciell sexuell läggning annars för de som inte bryr sig om kön på det viset har jag för mig, borde ta upp det här på bloggen någon gång kanske. :3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 9 januari 2012 17:06

Startar en ny blogg nurå... But damn you have to find it all by yourself! c';   P Ö S S < 3 ...

Av Caroline - 18 november 2011 17:18

Pga. klasskamrater utan humor och med alltför stor seriositet slutar jag nu att blogga. Dock kommer en ny blogg komma upp för mina närmaste kompisar men jag slutar blogga här helt enkelt. Life sucks,det är bara så de är.   Och jag är mycket medve...

Av Caroline - 17 november 2011 20:48


Mitt liv är ett perfekt kaos, ett vimmel av panik, ångest, tonårsproblem, drömmar, uppfyllelse, saknad. Eller inte... Mitt kaos är fult under ytan där finns även, depression, piller, uppväxt, ångest, konflikten med kniveggen, saknaden utav bekräfte...

Av Caroline - 15 november 2011 18:34


"Minns du vår blodsed, våran lag Vårt dumma korståg mot en lika korkad stad Jag minns allt, som naglarna mot glas Men du bara skrattar åt mig, förminskar allt till ett skämt Men jag ser på din ängsliga hållning, din jagande blick att de känns Att det...

Av Caroline - 9 november 2011 19:26

Det här är f*n det sjukaste jag någonsin sett! Åh fy tusan... Vad Moderaterna har röstat: 1904-1918 Nej till allmän rösträtt.1916 Nej till allmän olycksförsäkring i arbetet.1919 Nej till 8 timmars arbetsdag1921 Nej till avskaffandet av dödsstraff i S...

Presentation


We only exist in this song.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Ingår du i en religion, vilken?
 Ja, kristendomen.
 Ja, judendomen.
 Ja, satanismen.
 Ja, buddhismen (stavas).
 Ja, annat.
 Nej.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lämna tassavtryck i Göstboken

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards