crazyzolo

Alla inlägg under oktober 2011

Av Caroline - 3 oktober 2011 15:36

BU!



Do u wan't to know something? Jag är ganska så jätte glad, haha, den du! Ett lyckligt "emo" c': But why are you so happy dear? Jao, jag lyssnar på underbar musik (Emmure), har just insett att jag har en massa fina kompisar, och riktigt bra förutsättningar för att lyckas i livet, trots allt.

Och ja, du har säkert sett mig i tidningen, det har alla, sscch! :c

Detta var pga. en fotomedia mässa jag var på o.O



Kaka est is kär, nej men vem sa det där? Jaha ja... It's a flicka, känn på den du! Hah, jaha, mm. Öh, finns det något mer intressant att berätta? Ja just nu har jag total it, så ha're gött!


"So I'll break all the rules in this endless game once called love..."


    

Snacka om att jag ska skaffa långt hår igen... <3

Presentation


We only exist in this song.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Ingår du i en religion, vilken?
 Ja, kristendomen.
 Ja, judendomen.
 Ja, satanismen.
 Ja, buddhismen (stavas).
 Ja, annat.
 Nej.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lämna tassavtryck i Göstboken

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards